Träning, tackkort och livet

Igår var jag på en sådan här kurs för att man ska få börja övningsköra, den var tre timmar lång och det blev rätt så segt men jag hade med mig min kompis Chrille så jag hade i alla fall sällskap. Idag fick jag lite tid över så jag körde lite på gymmet. Det blev mestadels armar med tanke på att jag ska på spinnig lite senare idag och jag vill inte veta hur det skulle gå om jag tränat benen innan. Det är en "move your buddy" vecka så min syster får haka på också.
 
Det här kortet kom på posten för någon vecka sedan. Ett tackkort från bröllopsparet jag fotograferade i juni. Jag tycker det är jättekul och se hur min bilder blir när man använder de och skriver ut de, som i det här fallet tackkort eller t.ex. ett fotoalbum.
 
För övrigt i mitt liv då? Saker blir aldrig riktigt som man har tänkt sig och ibland går det lite mer uppför än det brukar och man får kämpa lite mer. Däremot brukar det alltid sluta med att man blir starkare utav det, vilket är något man måste komma ihåg. Saker brukar ju faktiskt lösa sig sålänge man sätter sig själv och sitt välmående i första hand.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0