Livet, balans och att skriva

Två instagram bilder på mig den senaste tiden. Jag heter sofiahjort där, följ mig gärna!
 
Oj, ni människor som kikar in här varje dag, trots att min bloggning inte är på topp. Massor med kärlek till er! ♥
 
Tanken på bloggen finns faktiskt, jag vill blogga. Det finns mycket saker som snurrar runt i tankarna från och till i min vardag. Saker jag gärna skulle skriva om, saker jag mer än gärna tar upp. Däremot så krockar det ofta med min vardag, en vardag med skola, läxor, jobb, träning, fotografering, nära och kära och allt annat som har en del i mitt liv. Jag tycker om rutninerna man börjar få när man kommer in i hösten. Med rutinerna kommer däremot mitt stora ofta återkommande problem, att hitta en balans. Att inte låta något ta över för mycket och att låta allt få en lagom stor del.
 
Jag är en person som vill väldigt mycket, tyvärr mer än jag ibland har kraft och energi till. Den här bloggen är ett bra exempel på det. Mitt i allt ska man ju också ha tid till sig själv, vilket är otroligt viktigt att inte prioritera bort.
 
Den här bloggen är ju främst en blogg med inriktning på fotografering och det kommer den fortsätta vara. Det jag däremot kommer fokusera mer på ett tag framöver är att skriva. Jag känner ofta att jag har ett behov utav det och
det är nog ett bra sätt att hålla igång den här bloggen mer i vardagen. Bloggen följer ju faktiskt lite utav mitt liv och eftersom det är det jag känner för just nu är det också det jag borde göra.
 
Så lite tillfälligt ett tag framöver, kommer det bli mer text, mer inspiration och mer åsikter. Man skulle nog till och med kunna säga att det blir lite mer mig.
 
 

Kommentera här:
Postat av: Cajsa FOTO

HEjsan

Kommit med så gör så jag vinner. nr3 är min finfina bild :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme

2012-10-01 @ 21:45:58
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0