Life is like a camera

Jag fixade ihop den här bilden nyss. Fotografen till bilden är Steph och redigeringen är min. Det är ifrån i lördags då jag fotograferade Chrille.
 
Efter skolan idag drog jag iväg till gymmet med Jenny, det känns alltid lika bra såhär i efterhand. Dessutom börjar jag känna mig starkare, att jag faktiskt gör framsteg och blir bättre. En otorligt skön känsla faktiskt. Annars lyckades jag glömma min jacka på gymmet (ingen hann ta den!!) och så har jag pluggat lite spanska framför x-factor.
 
Det ligger bilder uppe från fotograferingen i lördags på min facebooksida, både porträtt på Chrille och BTS-bilder på mig. Bilderna dyker upp här någon gång under veckan men tills vidare finns de där. Om ni väl kikar in och gillar mina bilder får ni er än gärna gilla min sida också. Det gör mig gladare än vad ni tror! ♥
 

Kommentera här:
Postat av: Jossan

Hej! Jag skulle vilja få hjälp med hur man fotograferar månen på kvällarna? Jag har en Canon eos 600D och undrar hur jag ska ställa in kameran för att månen bara inte ska bli en vit prick på fotona? Vore väldigt tacksam för svar!

2012-10-05 @ 16:35:25
Postat av: Lite fel i det hela!

False. You develop exposed film to create negatives, which you subsequently enlarge on light sensitive paper.

2012-10-08 @ 21:20:28

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0