Mitt i livet

 
Ibland faller saker bara på plats. Saker känns bara så rätt.
 
Det finns så mycket underbara människor i min omgivning. Jag skrattar så jag får ont i magen med härliga människor i skolan varvat med betydligt djupare samtal om livet med en nära vän över en fika. Det finns människor i min omgivning jag seriöst inte skulle veta vad jag skulle göra utan, människor som ofta får mig att undra "Av alla människor som finns på jorden, vad har jag gjort för att förtjäna några så fina som de?"
 
Träningen har kommit och blivit något jag behöver i mitt liv, en egentid. Något jag gör för mig och för att jag mår bra utav det. Den har medfört både glädje och energi i min vardag. Jag har börjat älska att pressa mig själv över gränserna, att köra slut på mig själv och inse att man klarar mer än vad man tror.
 
Idag kan jag faktiskt säga att jag är nöjd över mig själv. Nöjd över att ha passerat flera hinder på vägen och kommit tillbaka, lite starkare än förut. Jag är så glad över mitt liv, över alla människor som förgyller det. Exakt vad jag vill säga med det här snacket vet jag inte, kanske att jag är tacksam och att jag tycker alla borde stanna upp i sin tillvaro och fråga sig själv hur man mår. Mår du bra? Vad roligt var tacksam och uppskatta sakerna omkring dig. Lite sämre? Fråga dig själv varför och gör något åt det som känns jobbigt. Vi lever bara en gång, så det gäller att uppskatta varje dag och göra något åt det som inte känns rätt.
 
Dagens bästa måste vara att jag har fått biljetter till Chris Brown 19 november! Jag ska dit tillsammans med min fina Steph och jag är så taggad. Med tanke på det bjuder jag på en gammal goding utav honom.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0