Inspirerande människor

 

De finns där omkring oss. En del går sin egen väg, någon gör en god gärning och andra del står för bra tankar. Alla har vi de i vår närhet. Människor som inspirerar. Jag älskar verkligen att inspireras utav människor och listan på människor som gör just detta kan verkligen göras lång. Här nedan är tre stycken i bloggvärlden som jag tycker borde uppskattas lite extra.

 

Den första jag skulle vilja rekommendera är Viktor Frisk, en 16 år väldigt modeintresserad kille från Eskilstuna. En kille som verkligen visar hur viktigt det är att gå sina egna vägar och stå upp för den man är. Han vågar kämpa efter sina drömmar och peppar andra att göra detsamma. Jag rekommenderar verkligen att ni läser inläggen som finns i kategorin läsvärt här.

 

Hampus Bergqvist är den andra jag vill tipsa om. En relativt nystartad blogg och lite speciell då han endast gör ett inlägg varje måndag. Han skriver om personlig framgång och hur man når dit. Att man t.ex. måste tro på sin egna förmåga och att lära sig uppskatta sina misslyckanden. Alla hans inlägg är av hög kvalité och det är en blogg som blivit en stor favorit hos mig då han alltid tar upp väldigt bra ämnen som ligger mig varmt om hjärtat. Ni hittar bloggen här.

 

Den sista jag tänker rekommendera är Elaine Eksvärd. En retorikkonsulent som ligger bakom retorikbyrån snacka snyggt. Den här tjejen inspirerar mig verkligen på många olika sätt, allt ifrån träning och mål till att man ska följa sina drömmar och vad man ska prioritera i livet. En otroligt positiv peppande tjej med massor av bra åsikter och inlägg. Mycket utav hennes åsikter hittar man i kategorin "dagens tanke och andra tankar", kolla in den här.

 


Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0