Apologize, släktkalas och idéer

Lite tidigare i veckan fick jag något ryck en kväll och lärde mig lite enkla ackord till apoligize. Så, här ovan bjuder jag på en väldigt enkel och lite långsammare version utav den låten.
 
I förmiddags pluggade jag för fullt innan en stor del utav släkten kom hit. Det blev ett lite försent firande utav min syster. Släktkalas innebär alltid massor med god mat som försätter mig i någon slags matkoma så här i efterhand haha. Det var trevligt som vanligt.
 
För övrigt så rullar livet på, roliga idéer dyker upp. Nya utmaningar som ger mig lite nytändning i alla rutiner. Om det går som jag vill kan jag berätta mer om det inom en framtid. Vi får se vad det kan bli av det!Nu är det ju söndagkväll alltså, solsidan och en kopp te. Det är en sådan där rutin jag tycker väldigt mycket om.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0