Avslutningen



Jag har faktiskt rätt mycket bilder och sådant som kommer dyka upp här framöver. Bland annat studentbilder, bröllopsbilder och lite avslutningsbilder. Så stay tuned!

Om jag inte minns helt fel har jag inte haft tid att prata så mycket om min avslutning. Inte för att det finns jätte mycket att prata om egentligen. Det börjades med tårtätning och lite tid med klassen innan det var dags för tårkanalen då jag grät i kapp med min lärare. Efter det var det den klassiska avslutningen, rektorns tal och betygsutdelning. Jag sjöng faktiskt låten som ni ser i några inlägg längre ner vid brasan på skolavslutningen.
En konstig dag med många blandade känslor, skrattade och grät om vart annat.

Efter avslutningen blev det avslutningslunch med Steph och mina föräldrar innan jag lite senare drog hem till en tjej i min klass där klassen var samlad. Poolbadande, skratt och godisätande förklarar kvällen och natten bra. En bra avslutning med klassen helt enkelt.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0