Nuläget


Jag var på stan med min kompis Jenny igår och det ni ser på bilden är vad som fick följa med mig hem. Ett rouge från Make up store i färgen coral lace och ett par svarta cheap monday stuprör. Väldigt nöjd faktiskt!

Det blev även en tur på stan med min syster idag också men det blev inget mer för min del. När vi kom hem gjorde vi en vitkladdkaka och kollade på Crazy, stupid, love, se den. Jätterolig film, rekommenderar starkt! Nu ska jag slå på män som hatar kvinnor, jag har inte sett den och jag ska på andra delen på bio imorgon så det känns som ett smart drag att se den.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0