Nuläget

Igår hade vi ju som sagt något som heter klasskampen på skolan. Det gick ut på att alla 1:or på skolan skulle tävla mot varandra och göra så mycket uppdrag som möjligt. Uppdragen var t.ex. att skaffa fram en tårta för 25 personer som det stod "TBS rockar fett på!", ta med snö och att få en autograf av en allsvenskspelare. Många uppdrag var rätt så svåra och jag trodde faktiskt inte att vi skulle klara hälften utav de men vi fixade faktiskt alla utom ett.Det var rätt kul och så det slutade med att vi blev två! Därefter mötte jag upp Steph och fikade på Bara Vara. Jag är van att träffa henne varje dag och jag inser hur ovant det kommer bli att inte ha henne där. Vi har liksom alltid peppat varandra i allt och hon är den som fått mig att le om jag har en dålig dag eller dragit ner mig på jorden när jag blivit stressad. Det kommer gå bra, det vet jag, men jag kommer sakna att träffa henne varje dag.
 
Idag gick de mest igenom praktisk information och vad det innebär att gå på Thoren. Jag känner faktiskt bara mer och mer att den här skolan är rätt för mig, hela upplägget när det kommer till studier och alla lärarna verkar väldigt bra. Klassen är det svårt att säga om någonting än, men hittils har den blivit bättre dag för dag. Efter all information drog jag och rätt många tjejer i klassen iväg och käkade på jensen, så det var kul i alla fall och nu sitter jag här. Jag har en del "måste göra saker" som står på schemat, så vi hörs förmodligen lite senare. Jag bjuder på en härlig låt så länge om ni har missat den.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0