Helgen

Efter att ha skrivit det lite mera seriösa och längre inlägg försöker jag nog hålla det här lite mer lättsamt haha.
Den här helgen har jag verkligen tagit det lungt och i stort inte gjort något speciellt överhuvud taget. Det har faktiskt varit väldigt skönt, jag behöver lite egen tid ibland. Att fundera över saker och ting och bara ägna lite tid åt sig själv. Jag har bland annat laddat upp mitt inspirations lager en hel del.



Jag bjuder på den här härliga låten som en avslutning på den här veckan. Nu ska jag lämna datorn som jag suttit vid ett antal timmar, vilket börjar kännas i huvudet. Jag har bland annat uppdaterat min portfolio, ni hittar den här om ni vill titta.

Kommentera här:
Postat av: B R O W N S U G A R

härligt :)

2012-04-18 @ 20:14:43
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0