Gott och blandat


Min syster som brunett. Snygg tjej det där!

Idag har jag redigerat bröllopsbilder i stort sett hela dagen. Det blev jättemånga fina bilder som jag egentligen vill lägga upp här men jag vill faktiskt att bröllopsparet ska få se bilderna före någon annan så det är bara att vänta för eran del.

Gårdagen spenderades jag med att städa innan våran familj fick besök utav ett par gamla kompisar. Det var kul för det var länge sedan vi sågs. Om ni vill veta mer om vad jag sysslar med om dagarna hittar ni mig på twitter där jag försöker uppdatera dagligen. Jag heter SofiaHjort och det är bara att börja följa mig!

Jag har förresten wordfead så om någon vill ta en omgång heter jag SofiaHjoort. Började igår kväll så jag är på nybörjarstadiet haha.

Kommentera här:
Postat av: Nathalie

fin bild på din syster:)

tyck gärna till om min look idag<3

http://liborius.devote.se/blogs/12534934/maandagens-look.htm#WriteComment

2011-09-19 @ 16:13:35
URL: http://liborius.devote.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0