Tankar i höstvädret


Hösten är här nu, ja man kan nog säga att den är det nu.
Det jag inte riktigt förstår är hur snabbt det har gått. Nyss var det ju sommar och varmt, jag har nog inte riktigt hunnit med att förstå att hösten har närmat sig för varje dag som gått. I vanliga fall brukar jag ogilla hösten, tycka den är grå och tråkig. Men jag kan inte undgå att känna att jag mår bra. Det är fina färger i träden, man kan krypa upp i mysiga halsdukar och börja använda de lite mer höstiga vänliga skorna. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men hösten är inte då dum endå. Den är rätt mysig.

Om man nu ska nämna nackdelarna så är det att jag har otorligt mycket plugg i skolan. Vilket tar jättemycket utav min tid, något som bloggen får lida utav. Sanningen är den att jag är taggad, har inspiration och verkligen vill göra den här bloggen till något speciellt. Något som avspeglar mig och min passion för fotografering. Egentligen vet jag inte ens varför jag skriver här. Jag vet inte om jag vill ha er förståelse, att jag får dåligt samvete om jag inte bloggar eller om det är någon annan orsak.

Jag tänker inte lägga ner bloggen. Det vill jag inte och kommer inte. Frågan är bara hur jag ska göra för att det här ska gå ihop. Lite hösttankar från mig.

Tillsvidare uppdaterar jag när jag själv vill och känner för det.


Kram på er!

Kommentera här:
Postat av: Anna

Fina bilder! :)

Ska vi följa varandra på bloglovin? ;)

2011-10-14 @ 15:41:30
URL: http://daich.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0