Typiskt mig

Något jag anser är väldigt typsikt mig så är det att alltid gå in för saker och ting jag gör. Jag är envis och ger nästan alltid 110%. Oavsett om det gäller ett skolarbete eller ett fritidsintresse.

Därför har jag i alla tider gått och blivit nörd i allt möjligt.
Allt från dataspel t.ex. hundparken eller the sims, enhjulningsåkning, hamstrar, Amy Diamond, Amanda Jenssen, filmredigering, O.C, Gossip Girl, pianospelande, att sjunga och ja den här listan kan bli väldigt lång haha. Vilket som är mitt "nörd" intresse just nu är ju ganska solklart haha. Fotografering och redigering är det som gäller för tillfället och jag är väldigt säker på att det kommer gälla ett bra tag till!


En mini Sofia och Amy Diamond haha.

En annan sak som hänger ihop lite med att jag alltid går in för saker och ting är det att jag vet vad jag vill. När det gäller drömmar os.v. är det i princip inget som kan stoppa mig. Jag gör alltid allt jag kan för att jag ska nå dit jag vill. Ett misslyckande när jag verkligen vill något existerar inte i mitt huvud.

Något annat som är typiskt mig är att ha beslutsångest. Framförallt över allt oviktigt och onödigt. Som vilken frukt jag ska ta, vad jag vill ha för dricka och som nu vilket inlägg om "saker om mig" jag skulle börja med. Den här egenskapen är bara jobbig och tar bara onödig energi. Så jag ogillar den starkt!

Om man mer ska tänka småsaker som är typiskt mig så är det saker som: Att äta upp alla vindruvor innan någon i familjen ens hinner röra någon, äta upp hela äpplen (ja även kärnhuset), att alltid nörda någon serie, att spela en låt om och om igen tills jag tillslut tröttnar på den, att alltid sjunga när jag har någon låt på huvudet och att vara lite vinnarskallig hehe.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0