Saker om mig

Jag kom nyss på en liten idée faktiskt. Ofta har jag ont om tid och kommer inte på vad jag ska skriva om så därför har jag tänkt att jag ska börja med en slags lista. På listan finns massa saker jag har tänkt att ta upp i ett inlägg.



Alla saker är realterade till mig och ett sätt för er att "lära känna" mig bättre. Man kan ju säga att det samma sak som "Lär känna mig på 30 dagar" jag har dock inte tänkt att skriva varenda dag utan lite då och då, kanske varannan eller var tredje dag beronde på hur mycket tid jag har. Dessutom har jag hittat på egna saker att prata om. Många utav de är fotorelaterade.

Mina mål och drömmar, Mina insprationskällor, Mina bästavänner, Min favoritredigering, Mina favorit fotomotiv, Mitt drömresemål, Mina förebilder, Min klädstil, Typiskt mig, Min musiksmak, Mina favoritbloggare, Jag genom tiderna, Drömyrken genom tiderna.

Vill ni att jag ska prata om något speciellt är det bara att säga till så gör jag gärna det. Jag kommer ta saker helt i oordning också. Jag börjar med första inlägget nu!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0