Min bästavän

Okej, nu ska jag berätta lite om min bästavän som jag faktiskt har ändrat till bästavänner. Jag har inte bara en vän jag ser som mina bästa utan jag har verkligen otroligt många fina vänner som jag ser som väldigt nära. Men jag tänkte iallafall berätta om de jag verkligen skulle kunna säga är mina bästavänner.


En utav de närmaste vänner jag har är Elin Pettersson. Hon är en sån här vän som verkligen vet allt om mig. Det finns inte en sak jag inte skulle kunna berätta för henne. Ni vet en sånhär kompis man ringer först när det har hänt något, för man vet att hon kommer ställa upp för en vad som än händer. En sån vän är Elin.

Jag har känt henne sen i början av 7an och då sa det liksom klick. Det känns som vi kännt varandra hela livet och jag har verkligen ingen aning om hur jag klarade mig utan henne innan.


Någon som jag i princip ser som min syster är Ida Seger. Jag tror jag kännt henne i typ 2-3 år men det känns som betydligt längre. Den här tjejen kan jag verkligen vara mig själv med helt ut och vi har alltid väldigt roligt. Precis som med Elin kan jag säga allt till henne och jag vet att hon tar mig för den jag är.

Ida betyder något otroligt mycket för mig och även om vi inte skulle träffas på väldigt länge så vet jag alltid vart jag har henne. Med den här tjejen har jag också hunnit med två sälenresor och en helg i Göteborg. Vilket betyder en masssa härliga minnen!

De två tjejerna är väll kanske de jag ser som mina bästa. Men förutom de har jag verkligen helt underbara människor omkring mig.

Stephanie Stranberg
är ett bra exempel på en vän jag nyss verkligen "klickat" med. En otroligt härlig, posetiv tjej man verkligen kan lita på och jag har en känsla av att vi bara kommer bli bättre och bättre vänner.

Någon som jag skulle kalla min barndomsbästis är Elsa Englund. Under hela min "barndom" har Elsa varit min bästavän och på något sätt bidrigat till vem jag är idag. Nästan som syskon. Det här är också en tjej jag verkligen kan vara mig själv med. Vi är inte riktigt lika tajta längre men jag vet att hon alltid kommer finnas där och jag för henne. Vi har också helt otroligt många galna, knasiga och härliga minnenn med varandra.

Nu är det ju så att det här inlägget vorre väldigt långt om jag skulle skriva om alla bra vänner i mitt liv. Men känn
er verkligen inte bortglömda.

Ni som är bra vänner med mig vet det! Så kort och gott, jag älskar er alla. Utan er vet jag inte vad jag skulle göra!♥




Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0