Nya Levi's shorts


Började dagen med att vara lite spontan och åkte in till stan och köpte ett par levis shorts från t-shirt store. Vintage. Ur snygga!! Har varit på jakt efter ett par länge så det var bara att slå till. Jag får dock inte använda det förren om 18 dagar då jag fyller med tanke på att det är en födelsedagspresent men jaja.

Förutom det har jag hunnit med att fotografera några cyklar som ska säljas och klaga över värken i mina tänder.  Tanställning -.- Nu ska jag käka och sedan lägga mig och steka i solen. Med tanke på att jag jobbar så hinner jag inte det på vardagarna så man får passa på.

Kommentera här:
Postat av: Anne

Vad bra!:D Jodå, det är kanon bra idag:)

2011-07-09 @ 16:40:46
URL: http://enligtannie.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; jag kom nyss in ,(:

är allt bra ? :D

2011-07-09 @ 17:13:46
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: josefine

Okej. Idag har jag varit och badat och solat :)

Allt bra ?

2011-07-09 @ 17:50:57
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: Tea

Såå snygga!!

2011-07-09 @ 18:51:46
URL: http://teajohnsson.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

Hej. Jag vore jätte super super glad om du svarade på min fråga. Var bor du? Finns den affären här i Göteborg???? SnällA Säj ja! Hehe vill så gärna ha sånna ;) svara gärna i ett inlägg.. Snälls snälla svara tack i förhand! Svara så snabbt som möjligt! Frästes jätte fin blogg!!!!! :D

2012-05-27 @ 19:55:10

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0