Tygpåse


Det här var det enda jag hittade igår. Jag har länge kollat på en tygväska men aldrig hittat någon som faller mig i smaken för ett rimligt pris (jag har varit lite osäker på hur mycket jag kommer använda den så jag vill inte lägga för mycket pengar).

Men så idag hitta jag denna för 39 kronor på rut mf.l. Den kommer bli perfekt när man ska bada och då man inte vill släpa på en stor väska.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0