Frågor om Levis shorts

Eftersom jag fått en hel del frågor om mina levis shorts tänkte jag svara på alla här så jag slipper svara gång på gång haha.

De kommer från t-shirt store här i Örebro. De är vintage från ett lager i Frankrike och jag betalde 399 kronor för de. Jag tror dock de är slut för tillfället men om jag inte har helt fel kommer de in nya i veckan (om de nu inte redan gjort de). Kika in där och fråga vettja eller lägg till som vän på facebook och klicka iväg ett meddelande och fråga.

Storlekarna är väldigt små måste jag bara på peka. I vanliga fall brukar jag ha 26 eller 27 på jeans men här tog jag storlek 30.


Snart hänger jag med mammi och handlar. Vi hörs lite senare. En liten påmminelse är att ni jätte gärna får önska inlägg efetrsom min fantasi inte riktigt vill samarbeta med mig för tillfället.

Kommentera här:
Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Kan du inte visa dina favorit kläder eller något liknande? Det skulle vara kul, kram! :)

2011-07-16 @ 13:07:50
URL: http://smalls.blogg.se/
Postat av: - M a r i a

ledsen för sent svar, allt bra?:)

2011-07-16 @ 18:08:07
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0