De senaste dagarna


Oj oj, det här var ett bra tag sedan. Bloggningen har ju liggat ganska lågt de senaste dagarna, och det med tanke på att jag har haft massor att göra. Ni kan få en liten snabbrepris.

Igår var jag med Elin. Vi satte oss i en park med jordgubbar, hallon och cola som tilltugg. Massor utav prat. Vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig Elin! När jag kom hem på kvällen fortsatte kvällen med syster och några utav hennes kompisar med ett harry potter marathon.

Och sen idag då, då startade jag dagen med lite harry potter och for sedan iväg med familjen på lite ärenden. Kvällen var egentligen oplanerad men vips så var jag påväg hem till Elin istället där jag nyss kom hem ifrån. Nu ska jag kolla på lite HP och käka hallonpaj. Förvånade haha?

Vi hörs imorgon!

Kommentera här:
Postat av: AC-fotoblogg !

åååhh hallonpaj :O något hungrig man blev :D

2011-07-13 @ 23:50:50
URL: http://acimage.blogg.se/
Postat av: Elin

gullunge!

2011-07-20 @ 13:11:46

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0