Era åsikter!

Jag är ledsen för min dåliga uppdatering och bildlösa inlägg men det har blivit något konstigt med photoshop så det inte går att spara inlägg. Jag ska försöka lösa det snarast möjligt så jag kan ladda upp lite bilder här igen.
Som ni kanske läste i inlägget nedan vill jag kicka igång min blogg på riktigt nu. Jag har tänkt att jobba på en ny design, nya fräscha inlägg och få bloggen lite mera mig. För att kunna göra det där vill jag veta lite vad ni tycker...
Vad ska jag skriva om här i bloggen? Vill ni ha photoshop tips, foto råd, tävlingar, att jag ska skriva om min vardag, visa lite outifits ibland. Ja vad vill ni se och inte se här i bloggen?
Vorre till stoooorhjälp om ni vill hjälpa mig lite på traven och dela med er av era åsikter hehe :D

Kommentera här:
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

massa tips är skoj :D

2011-01-02 @ 10:46:28
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: Fanny

dina bilder, fototips, photoshoptips och vad du hittar på om dagarna :)

2011-01-02 @ 11:17:00
URL: http://www.magic-mirror.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0