2 Januari


Gammal härlig sommarbild på min fina vän Elin. Här är bilden i en ny svartvit version.

Godmorgon på er! Jag insåg nyss att jag har en ganska stor redovisning att göra klart. Det hade ju lilla jag förträngt hehe. Redovisningen ska som sakt handla om kamera och foto inte överdrivet jobbigt med andra ord. Jag har tyvärr en hel del kvar så det är lika bra att lägga allt krut på det så jag blir klar någon gång. Vi hörs sen!

Edit: Jag tar redovisningen någon annan dag nu blir det stan med min Ida istället hihi!

Kommentera här:
Postat av: Lisa

gott nytt år, är lite efter:)

2011-01-02 @ 13:02:31
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0