Tiden finns inte


Ja där ser man att jag förändrats lite. Framförallt håret och kolla bara på mina tänder haha.

Bilden är iallafall från i sommras. Jag började kolla igenom lite sommarbilder och gud så jag saknar det. Det är då jag lever liksom...

Först och främst vill jag bara förklara mig lite. Jag har inte bloggat så mycket på den senaste tiden. Den stora orsaken är att jag haft otroligt mycket plugg. Redovisningar, prov och massa uppsatser efetr varandra. Tiden har inte funnits bara. När jag inte pluggar har jag varit med mina vänner eller tränat. Bloggen kommer sist på min prioritets lista så är det bara.

När jag inte hinner lägga tid och kraft på att göra bra inlägg struntar jag hellre i det. Ja, som ni säker har märkt.
Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film. Glädja mig över att dom stora proven och läxorna är över och att jag snart har sportlov. Tänkte också klura på lite inlägg till er. Hoppas insprationen kommer också. Varit lite dött på dne fronten. Håll utkik iallafall!

Kommentera här:
Postat av: Jessica

Jättefin blogg :)

2011-02-18 @ 23:27:47
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0