Ni är bra ni

Oj, statistiken ligger som den brukar vara fast jag inte bloggat så myckt. Ni är grymma, vet ni det?

Tanken var faktiskt att blogga massor idag men efter att jag bestämde mig för att följa med mamma upp på stan har jag faktiskt inte hunnit med det. Hem med mig från stan fick ett par välidigt fräna kängor och några par björn borg trosor följa med. Ifall någon vill kan jag visa bild på skorna imorgon?

Glöm inte att jag har min andra skrivblogg också. Ibland skriver jag där när jag bara känner för att skriva :)
Ni hittar den här.

Kommentera här:
Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Vad ska du göra ikväll då? :)

2011-08-21 @ 17:51:33
URL: http://smalls.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0