Olivia och bloggningen

Här är några utav de bilder jag fotade på släktsaken i lördags. Det blev så att jag gick ut och fotade med Olivia. En otroligt söt liten tjej!

Den dåliga uppdateringen förklaras av att jag inte kunnat ladda upp bilder på blogg.se. Vaför vet jag inte, men det har inte gått iallafall. Egentligen kunde jag ha uppdaterat med inlägg utan bilder, men det kändes bara ganska meningslöst med tanke på att det här är en fotoblogg. Nu fick jag upp den här bilden iallafall. Vi hoppas att det fungerar i fortsättningen också.
Nu ska jag kolla klart ett gossip girl avsnitt och sen börja på min utvärdering om hur det gick på min redovisning jag hade idag. Vi fick redovisa om ett valfritt ämne och jag valde att prata om kamera och foto. Ni som följt bloggen ett tag minns kanske att jag lagt ner ganska mycket tid jobb på den. Så nu ser jag fram emot vad jag kommer få för betyg.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0