Vardag och nagellackstips


Efter en skoldag, en synundersökning och en liten tripp på stan så sitter jag här. Ikväll blir det lite enkelt kvällspyssel bara, har lite plugg som ska göras och lite bilder redigeras, en vanlig vardag helt enkelt.

 

Jag måste bara tipsa om nagellacken på bilden, det sitter bra, finns i massor med fina sommarfärger och det bästa är att de just nu bara kostar 39kr på h&m. Det mintfärgade köpte jag häromdagen vilket också pryder mina naglar just nu och det rosa kunde jag inte låta bli att köpa när jag var där idag. Färgglada naglar är något som brukar göra mig lite sådär småglad i vardagen och nu till sommaren vill jag ha massa härliga färger att växla mellan. Ett litet tips till alla nagellacks fantaster därute!


Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0