I mitt huvud

Jag känner inte att bloggen har varit på topp på sista tiden och det antar jag att ni inte heller tycker. Det blir väl tyvärr så det blir ibland, jag jobbar rätt mycket och de dagar och stunder jag inte gör det spenderar jag med min familj och mina vänner. Det är väl så det ska vara, även om jag önskar att jag hade mer tid till er och bloggen. Ni är ju trots allt några stammisar som besöker mig varje dag.
 
Om jag ska vara ärlig kan jag faktiskt säga att jag har mycket visoner om den här bloggen, om vad jag vill att den ska bli och vad jag vet att den kan bli. Men jag ska ta tag i den, oavsett om det sker om några veckor eller i höst. Jag vill att den ska bli mer mig, en bra balans av mig själv, mina åsikter och min vardag. Den ska bli mer inspirarande och motiverande, mer fotografi och mer mig i min vardag. Mig i nuet så att säga.
 
Tillsvidare ska jag fylla på med inspiration och idéer och framförallt njuta utav mitt sommarlov. Det kommer inte vara helt tomt på uppdatering här, utan vara istället lite då och då. Jag skickar lite extra kärlek till alla er som kikar in här varje dag, det betyder!
 
Vill ni veta vad jag sysslar med när jag inte uppdaterar här? Följ mig på twitter och instagram, @sofiahjort.
 

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0