Ny start

Om ungefär en vecka börjar jag på en ny skola, jag kommer få många nya lärare och framförallt träffa många nya människor. Det blir lite som en ny start vilket ska bli väldigt roligt. Jag tror man brukar säga att det är en ny fas i livet, man lämnar det gamla och börjar om. Alltså en framtid med många nya utmaningar som kommer göra att man växer mer som person.
 
Förutom det här med att börja på gymnasiet har jag tänkt att jag ska komma igång med träningen. Det blir också lite som en ny start. Jag köpte ett gymkort idag och har bestämt mig för att göra träningen mer till en del utav vardagen och inte prioritera bort det när det blir mycket som jag gjort förut. Med det kommer också att jag vill bli lite hälsosamare, äta lite bättre och helt enkelt må ännu bättre fysiskt.
 
Med allt det här snacket om en ny start, vart vill jag komma med det? Jag tror vi går igenom olika tider i livet och den här bloggen har följt med mig i 2-3 år. På den tiden har jag hunnit förändrat mig mycket och på något sätt låtit den här bloggen vuxit med mig. Det tänker jag låta den fortsätta göra. Nu när jag kommer till lite utav en ny start i mitt liv kommer det bli än även här.
 
I framtiden kommer den här bloggen innehålla mer mig i vardagen. Det kommer bli mer skola som jag tidigare inte pratat så mycket om, mer om min träning och mer om mina tankar och åsikter kring saker. Den här bloggen kommer helt enkelt bli mer mig, mig mitt i livet. Jag hoppas ni kommer tycka om det!
 
På bilden till vänster började jag precis i 7an. Tog självporträtt i spegeln och brydde mig mycket mer om vad andra tyckte. Bilden till höger togs för någon dag sedan, en tjej som har förändrat sig väldigt mycket jämfört med vem hon var till vänster. En tjej som blivit nöjd och trygg i sig själv och till en tjej som bara är sig själv.

Kommentera här:
Postat av: Cajsa FOTO

FINT :D

Svar: Jaaa, är laddad och så på att komma igång nu! :D
fotostyle.blogg.se

2012-08-11 @ 18:12:28
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0