Gymnasie och sådär

Då är dag två på gymnasiet också genomförd. Idag fick vi våra scheman och jag tror de kommer passa mig rätt bra. Vi läser i något som kallas block vilket betyder att vi har några kurser i taget som vi läser mer intensivt under en kortare tid innan vi byter kurser vid nästa block. Det blir mindre ämnen att hålla i huvudet vilket jag tror blir lättare att bara kunna fokusera på några saker i taget än jämfört med hur jag hade det förut. Lektionerna är oftast längre en vanliga också, runt två timmar. 
 
Imorgon har vi något som kallas en klasskamp på skolan mellan oss 1:or. De som vinner får ut sina laptops först så det vore väl kul om det går bra imorgon. Tydligen ska det vara rätt roligt också, vi får se helt enkelt!
Efter skolan idag träffade jag upp Ida och gymmade lite, mina armar fick sig en rejäl omgång så vi får se hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon haha!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0