Trött men väldigt glad


Nu tog jag bara en bild så ni skulle få ett smakprov på hur det blev. Det är Elsa som rider.

Praoen idag var jätterolig. Oftast mycket och göra och högt tempo, vilket jag gillar haha. Nackdelen är att man blir ganska trött. Men det får man ta. Nu ska jag duscha, käka och plugga innan det blir idol för min del. Efter det hade jag tänkt försöka hinna med lite bröllopsredigering. Ja, det är min kväll det.


Kommentera här:
Postat av: byrianne

Superfin bild du har tagit !

2011-09-13 @ 23:07:34
URL: http://byrianne.blogg.se/
Postat av: elsa

hahah, tycker att du skulle ha tagit en bild där fighter är i fokus och inte jag.. (a)

hihi :D

2011-09-16 @ 22:58:46

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0