Londontips


Efter jag var i London i höstas har det bara ramlat in frågor om hur det var och tips på ställen man borde besöka när man är där. Det kommer fortfarande in sådana frågor ibland så jag tänkte samla allt i ett litet inlägg. Ja, tipsa om vad jag tycker är värt att kolla in när man är i London.

Det kan även hända att jag slänger in lite fototips om vad som gäller när man ska fånga fina resebilder. Så håll utkik!

Kommentera här:
Postat av: josef :D

2011-03-05 @ 15:06:32

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0