8 Mars 2010 såg jag ut såhär


...såg jag och min syster ut såhär. Min syster är på den övre bilden och jag den nedre.

Jag minns fortfarande den fotogarferingen. Jag kommer ihåg hur otroligt nöjd jag var över bilden överst, nu tycker jag den bara är bra. Inte något överdrivet haha.

Semmeldagen idag dårå, har ni fått i er någon semla? Jag och min kompis Mina åkte och köpte en varsin efter skolan. Muumms är ordet! Vi slutade förresten halv 2 idag. Livet.

Kommentera här:
Postat av: MICHAELA D

Svar: Det hade vi! Tack :)

2011-03-08 @ 18:55:06
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Malin

Sv; Oja! Tack:)

2011-03-08 @ 19:01:04
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0