U2 - One

Eftersom U2 har spelats konstant den senaste veckan tycker jag det passar utmärkt att lägga ut en låt utav dom.
Höj volymen och njut!

Nu ska jag slå mig ner framför tvn och kolla på my sisters keeper, har hört att den ska vara väldigt bra. Jag toppar det med lite glass också. Mys är odet!

Kommentera här:
Postat av: idaa ♥

härlig blogg! :)

2011-06-17 @ 22:34:09
URL: http://idaemmylundin.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

My Sister's Keeper är grymt bra! :D Men se till att du har massor med näsdukar hemma, för den är riktigt sorglig.



sv: Så trist att det bara har regnat hela veckan. Men det goda med regn är ju att det är tillåtet att sitta inomhus och vara lat hela dagen. :P Hehe. Man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte ligger ute och solar.

2011-06-17 @ 22:38:33
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Sasha

sv; så lite så

2011-06-18 @ 11:00:24
URL: http://sashas.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0