Shopping och jobbiga förkylningar


Det vita linnet uppe i högra hörnet hittade jag på Lager 157 för 150kr. Den oranga tröjan (Märket Vila) brevid kommer också från Lager 157, kostade bara 15 kr. Halsduken i mitten hitta jag för 50kr på Rutm.fl. De blåa conversen hitta jag också på Lager och kostade 400. Skorna brevid hitta jag på eurosko för 250:-. + En svart kavaj som jag glömde bort att knäppa en bild på.

Tack till mammii som betalde allt också!

Här kommer shoppingen från igår. Om du inte är intresserad av kläder är det bara att ignorera bilderna. Mår förresten sämre idag. Jag har allt gått och dragit på mig en förkylning. Vilket känns värdelöst!! Egentligen skulle jag ha spenderat min dag med Andrea men nej nej det ville inte kroppen min. Istället har jag kollat på två filmer och ska snart påbörja min tredje.

Ni kan ju ha lite förståelse för att bloggningen är på topp idag. I will try, men vi får se.



Kommentera här:
Postat av: andrea

åhh converse i mitt hjärta!

vet du om dom fanns i vinrött? :D<3

2011-06-20 @ 16:36:43
Postat av: Miss O

wow så snygga grejer det ser ut att vara ;D sköna också

2011-06-20 @ 17:34:26
URL: http://finest.se/olessia
Postat av: Ebba Lundh

Hej!

Hur gör man så att man ser på bilden vart kläderna är köpta ifrån? vet att man kan ''tagga'' bilden på devote.se men jag vet inte på blogg, tacksam för svar :) kram!

2011-06-26 @ 15:34:12
URL: http://ebbalundh.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0