Writestyle


Yes ni ser rätt, från och med är jag ägare utav writestyle också. Fyndigt namn va?

Jag kan ju passa på att nämna igen att det där bara en något utav en extrablogg. Eller man kanske ska säga min skrivdel utav bloggen. Där lägger jag in lite längre och seriösare texter. Hur uppdateringen kommer vara där har jag verkligen ingen aning om. Det är den här bloggen jag kommer prioritera och ta i första hand. Utan jag kommer mest skriva när jag känner för det helt enkelt. Det kan bli några gånger i veckan eller några gånger i månaden. Det får tiden utvisa.

Ni hittar bloggen här.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0