En tanke och några saknade vänner

Snart ska upp på stan och träffa mina saknade tjejer. Andrea, Biacna, Alva och sen Elin men henne ser jag ju en del hehe. Eftersom jag inte vet hur min bloggning blir idag kan ni ju kika in på deras bloggar istället.

Sen vill jag bara lägga en tanke till min friidrottskompis Anna. Du är stark! ♥ Ni kan läsa mer om det här.


Kommentera här:
Postat av: REBECCA

HEJ! Allt bra med dig?



Nu är jag tillbaka på bloggen efter min lilla paus där det ingick en festival och en sönder dator, haha. Men nu är jag tillbaka med massa nytt mode och trender så kika gärna in och släng en kommentar :)

2011-08-09 @ 15:54:38
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej! Lust att rösta på mig här http://majjin.se/2011/august/finalisterna-i-min-fototavling.html#comment ? Jag är finalist 2 :)

2011-08-09 @ 16:58:28
URL: http://fromeighteyes.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0