Glöm inte bloggsvar!


Glöm inte att jag har en liten ruta i menyn, såkallad bloggsvar. Där kan du fråga precis vad du vill så svarar jag så snabbt jag kan. Mycket smidigt enligt mig, lättare en att fråga massa via komentarer och så. Jag vill gärna ha konstruktiv kritik här på bloggen också så jag får veta vad jag behöver förbättra för att bli ännu bättre, så släng gärna in din komentar om bloggen där.

Dagen i fråga är inte planerad, men det är faktiskt så jag vill ha det. Idag tänkte jag ägna mig år ganska mycket redigering och bloggen, datan får bli min kompis idag alltså. Hur kvällen blir får vi se sen.


Kommentera här:
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG

Svar:

aaah, fast det är inte alltid roligt att se ;) Ibland saknar man lite av hur det var

2010-10-30 @ 11:57:18
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, jag har varit modell åt Lina :)

2010-10-30 @ 12:02:39
URL: http://flashess.blogg.se/
Postat av: linnea

sv; tack! Vilken underbar header! :)

2010-10-30 @ 12:33:13
URL: http://basiic.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0