Ett steg i utvecklingen


En bild jag tog på syster för några dagar sen.


Just nu sitter jag och kollar gamla bilder från mitt "bildarkiv". Ja ni vet alla dom där första nybörjar bilderna som man fotade med auto inställningar. Alla dom där bilderna som man vart så sjukt nöjda med då, som man nu inte alls tycker är lika bra längre. Jag gissar att alla med ett fotointresse som har fottat ett tag känner igen sig i det.

Men egentligen är det ju riktigt bra att man känner så, att man känner att man utvecklas och går framåt i sin fotografering. För det är ju det som är grejen med att fotografera. Att bli en så bra fotograf som möjligt och ta så bra bilder man kan.

Det är nu när jag ser hur mycket jag utvecklats på ett år jag börjar undra hur mycket jag kommer kunna utvecklas på ett år till. Det blir kul att se vilket mått jag tycker mina nu nyaste bilder är i då...

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0