REKLAMTRICK!


Ser ni vilken som är redigerad? Jag gjorde bilden ljusare, tog bort finnar, förstärkte ögon och mun. Det är en väldigt stor skillnad och endå är jag inte alls bra på att redigera folks ansikten. Tänk hur duktiga alla proffs är på att få det att se äkta ut då.

Det här förklarar hur alla i olika sminkreklamer kan ha så fin hy. Det kan vara något att tänka på. Låt er aldrig luras av reklam. Som man brukar säga, man kan göra allt i photoshop. Även redigera folk till bra och fin hy.

EDIT: Det är inte så stor skillnad i dm här småformaten. Vill man se någon får man titta noga. Jag gör en bättre bild någon annan gång.

Kommentera här:
Postat av: p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

Nä, svårt att se vilken bild du har redigerat :P



svar: tack :D Jag röstar 5/5 på din sko om du röstar 5/5 på min sko, om du har någon :D

2010-07-17 @ 16:11:59
URL: http://photobypinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Sanna Ek

Tusen tack, och detsamma! :)

Gillar denna, verkligen fin bild! Och fin redigering!

2010-07-18 @ 13:31:25
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Staffan

Fin blogg och fina bilder du tar! :)

2010-07-18 @ 22:42:24
URL: http://www.stfoto.se/
Postat av: iiissa♥

oj, jag ser faktiskt ingen skillnad! x)



ställ gärna frågor i min frågestund!

kram :)

2010-07-18 @ 23:10:42
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0