15 september 2013

 
 
Börjar få ett sådant där kreativt kliande i mina fingrar. När allt man vill är att plocka upp kameran och skapa, skapa och skapa. Ebba, tjejen på bilden kände likadant så det var vad jag och hon gjorde en söndareftermiddag här i Örebro tills regnet stoppade oss.
 
En ny hemsida är som sagt påväg, har precis påbörjat en webbutvecklingskurs, så snart som möjligt hoppas jag kunna göra en ordentlig hemsida. Tills dess kommer mina bilder publiceras här och på min facebooksida. Kvalitén här på bloggen är bättre än på facebook så ni som gillar lite bättre bilder kan ju börja hänga här! ;)
 
 

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0