Gymnasiebyte

 
I veckan bytte jag till ett annat gymnasie, risbergska. Klassen jag hamnat i trivs jag jättebra och det känns som det här kommer passa mig mycket bättre. Med tanke på att jag missat ungefär 3 veckor har jag en del att ta igen i pluggväg. Inga mängder som tur är, men en del.
 
Just nu känner jag faktiskt att det ska bli skönt att komma in i vardagen igen. Skapa lite rutiner kring allt och jobba för att hitta den där balansen. Det är när jag håller den jag mår som bäst. Nu ska jag slå mig ner i soffan framför lite OTH eller en bra bok. Jag bjuder på den här härliga låten tillsvidare.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0