25 September

 
I fredags hade jag en hel mysig och härlig kväll med några fina tjejer i min gamla klass. Det blev bland annat mycket hälsosnack och prat om ekologiska produkter. Jag tror inte vi förstår hur mycket konstigt det finns i alla våra "skönhets" produkter, det kommer helt klart bli mer ekologiska produkter för mig i framtiden. Vi fick även prova en jättecool ansiktsmask som blev typ som gummi och om någon vecka ska jag göra en helt egen behandling vilket ska bli jättekul!
 
Efter skolan idag träffade jag Elsa lite spontant över en fika. Ibland behöver man bara snacka av sig lite grann och idag var precis en sådan dag. Jag måste även säga att det är lite konstigt att inte träffa henne lika ofta som jag gjorde förut. Hon är verkligen en sådan där "barndomsvän" som jag kännt så länge jag kan minnas. Vi blev så kallade bästisar på dagis och har sedan dess alltid hållt ihop och gått i samma klass, tills nu det vill säga. Hon är en sådan person som verkligen påverkat mitt liv på många sätt och jag är övertygad om att jag skulle vara en helt annan person utan henne. Nästan som hon skulle vara en syster.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0