Livets fina

Fin låt och fint O.C moment.

1.Chailatte, kärlek i form utav dryck <33<3
2. Skratta så du får ont i magen
3. Jeans som sitter sådär otroligt bra
4. Äkta vänner som ibland känner dig själv bättre än vad du gör
5. Kramar, i massor
6. Känslan efter att ha läst en riktigt bra bok
7. Att inte kunna sluta le
8. Levis skjorts
9. O.C, Gossip Girl, The Vampire Diaries och alla andra asgrymma serier
10. Att alla är unika och att ingen någonsin kommer kunna bli som dig
11. Ben and Jerry glass
12. Underverken man kan göra med en kamera
13. Musik som förmedlar känslor
14. Drömmar
15. Alla underbara människor som finns runt om oss.


Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0