FOTOSTYLE.SE


Nu kanske ni tycker att jag har varit på latsidan här och ja, det har jag väl delvis men just idag har jag faktiskt pysslat på ordentligt. Det blev bara inte på den här fotostyle utan på mitt teknikprojekt, fotostyle.se. Det ska bli en hemsida helt och hållet om fotografering. Allt från bilder till utrustningssnack, guider för nybörjare och fototips. Ett enda stort härligt fotosvammel så att säga. Ta er en titt vettja!

Jag har suttit med hemsidan hela eftermiddagen och jag inser hur länge sedan det var sedan jag verkligen satt så länge och tog mig tid för fotograferingen. Lite tragsikt jag har ofta inte tiden men det gör att jag är otroligt taggad nu i alla fall. Det måste vara något med vårvädret, det blir alltid som en nystart för mig!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0