9F


Imorgon upphör min klass, klass 9F. Vi har alltid varit en väldigt speciell klass. Aldrig varit riktigt som alla andra klasser utan varit väldigt unika på många sätt och det är också det jag älskar med den. Att vi just varit vi.
Det finns så otroligt många typer utav människor och personligheter, men det har aldrig spelat någon stor roll. Vi har tagit varandra för vad vi är och uppskattat varandra för det. Jag kan faktiskt uppriktigt säga att jag tycker om varenda person i den.

Under de här 3 åren har jag träffat massor med underbara människor. Människor som inspirerar mig, människor som funnits där för mig och människor jag är övertygad att jag kommer hålla kontakten med hela livet. När jag började i 7an var jag en helt annan tjej, jag har verkligen växt under de här 3 åren och jag är glad att det var med just med alla personer i 9F. Sen kan jag inte glömma att nämna mina underbara lärare, de är så otroligt bra och jag kommer sakna de väldigt mycket.

Att säga hejdå imorgon kommer kännas, jag ser ljust på framtiden och är redo att gå vidare men det finns så många underbara människor jag kommer sakna. Det jag egentligen vill säga med det här är att jag är glad, glad över att ha varit en del utav 9F. För vet ni? Ni är så otroligt bra varenda en utav er.




Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0