Kära böcker

När jag var yngre (okej, nu lät jag gammal) läste jag massor med böcker och det är något jag fortfarande tycker väldigt mycket om. Tyvärr brukar tiden aldrig finnas och jag läser nästan aldrig längre. I början utav sommarlovet bestämde jag mig däremot för att ta tag i läsandet igen, jag satte upp ett mål (målmedveten som jag är), att läsa 10 böcker. Det blir alltså att snitta en bok i veckan. Det har gott förvånansvärt bra och jag har redan läst 4 böcker.
 
Böckerna ovan fick jag hem på posten förra veckan och jag vill läsa alla på en gång haha(jag kunde inte bestämma mig så jag har börjat läsa två stycken haha)! Jag har hört att alla ska vara väldigt bra, så jag ser verkligen fram emot att läsa de. Med det här sagt måste jag bara säga att jag tycker det är underskattat att läsa böcker. Om man hittar en riktigt bra bok, blir det faktiskt kul att läsa!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0