11 April


Canon 5D Mark II + Canon 50mm 1.4
@50mm - 1/125s - f/2.8 - ISO 100

Sedan jag bloggade sist har jag hunnit med att njuta utav de sista dagarna på lovet till fullo. Det blev bland annat boda borg och en mysdag/kväll med min underbara vän Steph. Ett perfekt avslut på ett skönt lov.

Idag var det skola som gällde igen och dit kom jag med lite blandade känslor. Det är tråkigt att lovet är över men sommarlovet och skolavslutningen närmar sig ju istället. Man får försöka vinkla det åt det positiva. Kvällen kommer bestå utav lite småplugg, ett CV ska skrivas till svenskan och jag har en "flytta hemifrån" uppsats att skriva till hemkunskapen. Det är ju faktiskt uppgifter som jag kommer att ha någon nytta utav i framtiden så det ska nog gå som en dans. Jag gillar uppgifter som man faktiskt känner kommer vara bra att ha och vara behövliga inför framtiden, allt går så mycket enklare då.


Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0