Grunder och kamerainställningar


I framtiden har jag tänkt att att försöka gå igenom en hel del grunder i fotografering. Det var något som många ville att jag skulle göra enligt undersökningen. Och er åsikt är min lag. Okej inte riktigt, men något i den stilen.

Jag är dock lite osäker på hur jag ska lägga upp det här men jag har lite idéer på hur jag ska kunna förklara det i alla fall. Det jag hade tänkt att försöka förklara är hur bländaren, slutartiden och isot hänger ihop, baskunskaper kring objektiv, utrustning och förkortningar, vad vitbalans är för någonting, brännvidder och hur de fungerar, vad man bör tänka på när man fotograferar olika saker och vid olika tillfällen.

Är det något du skulle vilja att jag förklarar eller berättar om inom kameravärlden är det bara att lämna en kommentar.

Kommentera här:
Postat av: anna

jag har en canon eos 1100 och jag vill ta självpotret vad ska man ha för inställningar och få så bra bild som möjligt

2012-03-24 @ 14:30:00
URL: http://annaofswweden.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0