Dagens

DAGENS VILL HA: Tid för att fotografera.
DAGENS KLÄDSEL: Crocker jeans och min nya favorit skjorta
DAGENS SMINK: Mascara, rouge och ögonbrynspenna
DAGENS FRISYR: Utsläppt, naturligt
DAGENS HÄNDELSE: Alla i klassens härliga ramlingar i gräset när vi hade fotboll på idrotten.
DAGENS LÅT: Someone like you - Adele
DAGENS PLANER: Chilla hela kvällen genom att kolla film och fotboll
DAGENS SAKNAD: En hel del människor. Av lite olika anledningar.
DAGENS DUMMASTE: Dommaren i matchen Ungern mot Sverige....
DAGENS DROG: Vindruvor
DAGENS ROLIGASTE: Jag har faktiskt inte det var något jätteroligt som hände idag. Jag har skrattat många gånger men inte åt något sådär jättespeciellt.
DAGENS KÖP: Inte köpt någonting faktiskt.
DAGENS GODIS: Vindruvor♥
DAGENS HUMÖR: Glad kort och gott

Just nu sitter jag och kollar fotbollen. Kom igeeen Sveerige! Därefter ska jag nog kolla lite film eller vänner. Jag är ganska trött så vi hörs imorgon istället. Byyee!

Kommentera här:
Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Hej! Nu minns jag inte här en sak. Har jag någonsin intervjuar dig på min blogg? Jag tror inte det va? Men i alla fall så undrar jag om du vill ta äran att vara nästa veckans intervju? :) Kram! Ser framemot ditt svar! :D

2011-09-04 @ 08:47:13
URL: http://smalls.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0