På två år


Det ni ser ovan är en liten Sofia. Jaa, det där var för ungefär två år sedan.

På två år har jag förändrats så otroligt mycket. Jag är nästan inte samma tjej längre, fast endå den jag alltid varit. På något ologiskt sätt. På två år har jag lärt mig så otroligt mycket med pågrund utav utmaningar och medgångar. Jag har trampat i motvind, tagit mig över hinder men också svävat på moln och flygit fram. Det finns så otroligt mycket jag har lärt mig. Framförallt vad man ska prioritera här i livet, vad man borde strunta i och vad du ska bry dig om. Att vi ska uppskatta varenda sekund vi har med varandra.

Jag är så annorlunda nu. Jag har träffat så underbara vänner, vänner som betyder så otroligt mycket för mig. Sådana jag ser som mina syskon. Syskon jag älskar av hela mitt hjärta. Det är svårt att få ord, för jag är så glad över allt som inträffat mig. Hur mycket fint folk som har kommit in i mitt liv. Över alla mina drömmar, mina mål och mitt sätt att se på livet.

Sen fotograferings biten också, hur mycket jag har utvecklats och överträffat mig själv gång på gång. Att jag har hittat en passion i livet jag verkligen brinner för här i livet. Med det här vill jag säga att jag är otroligt nöjd över att just jag är jag. Över sättet jag har ändrats genom åren. Ett bra exempel är det här, för 2 år sedan hade jag aldrig skrivit något sånt här på min blogg.

Gör som jag och ta dig tid och fundera över hur mycket du har utvecklats och ändrats på några år. Det är rätt fascinerande faktiskt.

Idag är jag en helt annan tjej, jag mår mycket bättre och försöker uppskatta mitt liv till hundra.

Kommentera här:
Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

lust att följa min nya blogg via bloglovin? :)jag följer såklart dig då, om jag inte redan följer dig! samma design , men nytt namn. kramar!

2011-10-15 @ 23:59:38
URL: http://linneaholmden.blogg.se/
Postat av: ebba

Så fin blogg du har sötnos:)

2011-10-17 @ 21:58:27
URL: http://ebbarebecka.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0