Mot Stockholm


Just nu sitter jag förhoppningsvis på en buss till Stockholm. Jag och min klass ska checka in rådhuset och lite annat + att vi får även lite egen tid på stan. Shopping här kommer jag haha. Jag kommer hem på kvällen så det här är det enda ni kommer få i uppdateringsväg.

Va inte ledsen för det, istället kommer jag försöka uppdatera regelbundet på min twitter som ni hittar här. Ha en bra dag hörrni!

Kommentera här:
Postat av: Marinda :)

Svar : Jadå ! ;)

2011-10-18 @ 08:20:27
URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Göransson

Hur du än gör välj det som verkar roligast! =) Jag skulle anldig palla gå natur bara för att det är bra för framtiden! =) Men det är bra att du har funderat lite, i vår när du gör valet kommer det gå super!

2011-10-20 @ 18:16:28
URL: http://fotografgoransson.wordpress.com

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0